Умови повернення та обміну

Придбали товар, але зрозуміли, що він вам з якихось причин не підходить? Не турбуйтесь, ви завжди можете звернутися до нас для розгляду можливості заміни або повернення товару.

1. Як повернути або обміняти товар, який вам не підійшов?

Ви можете повернути товар в интернет-магазині Moto Resource протягом 14 днів від дня купівлі не рахуючи дня покупки, відповідно до закону України «Про захист прав споживача», якщо цей товар не потрапляє до переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) згідно Постанови Кабінету Міністрів України №172.

Звертаємо вашу увагу, відрізні позиції обміну та поверненню не підлягають.

Повернення і обмін можливий при дотриманні наступних умов:

  • товар не був у експлуатації;

  • збережені всі пломби та ярлики;

  • цілісність комплекту та упаковки не порушена;

  • збережений гарантійний талон і документ, який підтверджує оплату;

  • виріб не належить до переліку товарів належної якості,

  • повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172)

2. Як повернути товар, якщо ви виявили заводський брак при першому використанні?

Далеко не кожну проблему можна виявити при поверхневому огляді. Якщо ви виявили дефект після того, як прийняли замовлення, його ще можна повернути назад. Для цього необхідно звернутися до менеджерів інтернет-магазину, ми опрацюємо ваш запит і вирішимо його в найкоротші терміни.

Якщо ви не впевнені в тому, що виявлена ​​вами несправність є браком або з якихось причин ви просто не можете використовувати ваш товар за призначенням, зателефонуйте нашим фахівцям, Вам підкажуть, як діяти далі.

3. Повернення через кур'єрську службe доставки Нова Пошта

  • Зателефонуйте нам по телефону 063-282-61-54, менеджер надасть вам реквізити для відправлення повернення;
  • Прийдіть до найближчого відділення Нової Пошти;
  • Оформте відправлення за реквізитами;
  • Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати;
  • Повідомте нам ТТН відправлення по телефону 063-282-61-54 ,або іншим зручним способом.

4. Яка вартість доставки товару при поверненні?

  • При поверненні товару протягом 14 днів з моменту купівлі вартість відправки оплачує клієнт. Вартість доставки розраховується за тарифами перевізника залежно від фактичної/об'ємної ваги та оціночної вартості товару.
  • Якщо ви отримали не той товар, який замовляли, товар неналежної якості або товар, що не відповідає фото на сайті, ми компенсуємо вартість відправки цього повернення з відділення.

5. Як мені повернуть кошти за товар?

  • Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей і товарного виду здійснюється повернення грошових коштів способом, аналогічним способом оплати;
  • При безготівковій оплаті юр. особою від Вас буде потрібно лист на офіційному бланку підприємства з печаткою на повернення грошових коштів із зазначенням банківських реквізитів;

Зазвичай кошти повертаються протягом 24 годин, або не пізніше 7 днів після прийняття рішення про повернення коштів.